Widget Random Post No.

Cuba Mencuri Masa

Dengan kesibukan yang mencengkam sekarang, ia sememangnya sedikit "melukakan" saya kerana saya kehilangan masa daripada kasyikkan berblogging. Saya tidak lagi punya masa untuk menjengah blog rakan-rakan blogger dan membaca entri-entri kalian yang pelbagai rasa.

Menulis entri-entri baru pun sekadar menjadi mimpi sekarang. Mungkin saya sekadar mampu menulis satu dua entri baru dalam seminggu. Saya rindu untuk berkongsi maklumat seperti waktu saya lapang cuti dahulu. Saya hidup dalam kehidupan serba lain sekarang - yang cabarannya sangat luar biasa.


Saya mahu sekali membaca entri-entri rakan-rakan blogger dan menulis komen yang panjang-panjang tetapi waktu sekarang masa memang BENAR-BENAR mencemburui saya. Ia seolah-seolah berkata saya tidak lagi punya masa untuk blog sambil ia ketawa berdekah-dekah.

Demi mengejar cita-cita utama, kehidupan sekarang terasa berbeza. Keletihannya luar biasa. Kesibukannya lebih luar biasa. Saya terasa seperti menjadi seseorang yang lain.
Cuba Mencuri Masa Cuba Mencuri Masa Reviewed by faizalnizam on January 16, 2011 Rating: 5

10 comments:

  1. haaha...bizisangat smapi doktor pun dgr bunyi fax je,,,
    haha,,,
    erm biasalah tu..nak buat macam mana kan???

    ReplyDelete
  2. wow ~ jht betul mase yang ketawekan kite , lebih baik kite yg ketwekan mereke , berusaha lah !!!!
    dunia ilmu adalah lebih penting dr dunia blogging~~~
    selaamat~

    ReplyDelete
  3. salam fyzal..

    patutla lama menyepi..sibuk bangat yaa...hehehe...takpa...semoga berjaya..

    ReplyDelete
  4. 1 pengorbanan hasilnya bahagia di hujung hayat. bersabarlah. =)

    ReplyDelete
  5. cita2 itu realiti, kat sini lebih kepada fantasi...

    ReplyDelete
  6. kesibukan mengejar sesuatu yg lebih baik di masa hadapan, aku tak dapat bayangkan kesibukan tu sebab tak pernah berdepannya bro, apa2 pun good luck buat ko :)

    ReplyDelete
  7. dahulukan cita-cita
    masa depan paling utama
    blog hanya suka-suka
    jengah bila ada masa


    * lama Kak Uji tak jengah blog kamu .. kamu sihat-sihat kan? Ok, jaga diri, jaga peribadi ..

    .

    ReplyDelete

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.