Widget Random Post No.

Yang Termanis dan Terpahit [sticky post]

Contest Sudah Tamat.
Keputusan akan diketahui selewat-lewatnya pada 1 Februari 2011. 

Klik di sini untuk melihat senarai para peserta.

Kita semakin di penghujung 2010 dan tidak lama lagi 2011 akan kita jengah. 2010, bagi sesetengah orang barangkali ia tahun yang panjang dan bagi sesetengah yang lain mungkin mereka merasakan tiba-tiba sahaja 2010 sudah mahu berakhir.

Saya tiba-tiba terniat untuk membuat satu segmen dan ini adalah segmen pertama saya. Mudah-mudahan mendapat sambutan. Memandangkan ini cubaan pertama, maka saya menjadikannya "sticky post". Sila scroll down untuk entri terkini.

Tujuan segmen ini adalah untuk kita sesama kita berkongsi perkara termanis dan terpahit yang mungkin kita rasai dan harungi sepanjang tahun 2010 ini.

Caranya mudah sahaja dan caranya seperti berikut.

1. Letakkan header/banner Fyzal's Territory seperti di bawah ::


2. Tuliskan tajuk entri sebagai "Yang Termanis dan Terpahit" dan link kan ke entri ini.

3. Buat satu entri berkenaan satu pengalaman anda yang anda rasakan paling manis dan satu pengalaman yang ada rasakan paling pahit sepanjang tahun 2010 dan ceritakan bagaimana kedua-dua pengalaman itu memberi kesan dalam kehidupan anda.

4. Tinggalkan URL entri anda di ruangan komen entri ini.

Saya akan update kan link mereka yang telah menyertai segmen ini. Sokongan kalian saya hargai dan dahului dengan jutaan terima kasih. Saya juga sangat menghargainya jika peserta-peserta segmen ini sudi menjadi follower blog Fyzal's Territory.

Salam ukhwah :)

update::
1.memandangkan ada sahabat-sahabat blogger yang bertanya tentang tarikh tutup, maka ditetapkan tarikh tutup segmen ini pada pertengahan Januari 2011.

2. daripada SEGMEN menjadi KONTES! niat asal nya sekadar segmen untuk merapatkan hubungan sesama blogger. syukur kepada ALLAH, seorang sahabat blogger sudi menaja hadiah berupa DOMAIN. maka dengan ini diumumkan SEGMEN Yang Termanis dan Terpahit ini sudah bertukar kepada KONTES Yang Termanis dan Terpahit! 

3.  Hadiah domain tersebut hanya untuk .com, .net, atau .org selama setahun. Walau bagaimanapun, jika pemenang tidak mahu domain, hadiah pilihan ialah topup RM30. Walau bagaimanapun saya dan sahabat yang menaja berhak menukar hadiah bergantung pada keadaan.

Makanya mohon tolong disebar-sebarkan kepada rakan-rakan blogger yang lain ya. Terima kasih.  

4. Senarai blogger-blogger yang menyertai (dengan "backlink") akan mula disiarkan pada 4 Januari 2011. Buat masa ini saya masih menunggu pertambahan penyertaan. Sokongan anda amat saya hargai.
Yang Termanis dan Terpahit [sticky post] Yang Termanis dan Terpahit [sticky post] Reviewed by faizalnizam on January 15, 2011 Rating: 5

61 comments:

  1. bile tarikh tutup ni??
    insyallah akan join :)

    ReplyDelete
  2. tarikh tutup sebelum countdown yer??
    yay! tq jemput
    insyaAllah anis mnyusul dlm mase terdekat nie k~

    ReplyDelete
  3. ~aip cek fyzal.!!~
    ~fiz da join...~
    ~jemput2 laa terjah ek??kih3...~


    http://hafizpunyadrama.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  4. fyzal
    tq jemput2
    follow dulu (eh belum follow blog ni rupanya)
    akan di cari idea bernas itu
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  5. @padel, anis izyan & noreed
    nasib baik kalian bertanya. saya terlepas pandang tarikh tutupnya. baiklah, sudah update tarikh tutup di entri.

    hingga pertengahan Januari 2011 nanti :)

    @hafiz
    thanks for joining. u are the first who join it :)

    @nur
    sama2 nur.. appreciate it. akan menunggu kenangan manis dan pahit dr nur :D

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah, bleh gak tu dla join..

    ReplyDelete
  7. @d_La
    thanks cik dLa. will be waiting for your entry :)

    ReplyDelete
  8. Done ! hope you like it.... http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit-sepanjang.html

    ReplyDelete
  9. nis nak join.tp terlalu byk sgt kenangan pahit.cmnee..
    tp nak jugak join

    ReplyDelete
  10. @ayunni
    thanks for joining this segment. appreciate it so much.

    @anisa
    just share one the most bitter memory and one the sweetest.

    ReplyDelete
  11. ruangan yag menarik,..
    jika kesempatan, sop akan sertai..:)

    ReplyDelete
  12. bookmark dulu la....xde idea lagi ni....

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah ada kesempatan pasti join bro..jap aku revise balik kenangan2 sume..hehe

    ReplyDelete
  14. Zaara Sophea Hayat28 December 2010 at 01:33

    THANKS A LOT Mr Fyzal coz sudi mengundang saya join segment ni (^_^)
    alhamdulillah, it's done...tapi saya tak taw ok ke x coz saya masih baru dalam dunia blog ni...sila beri tunjuk ajar..huhuhu (^_~)

    ReplyDelete
  15. aku seorang yg sgt introvert. masih pk nak join ke tak

    ReplyDelete
  16. wah! mcm best tp msih tgh mencari lagi nk buat apa nnt aku tgk la mcm mana... ape2pun thnkz!

    ReplyDelete
  17. @sop
    harap2 dapat join ye bro sop

    @mr IX
    orait bro.. takpa.. cari idea dulu.

    @azmi
    thanks bro..aku menunggu entri daripada ko.

    ReplyDelete
  18. @tengkorakemas
    okeyh bro. harap2 bro dpt join. hahaha.. orait bro, revise dulu kenangan2 yang lalu :)

    @dark half
    bro.. aku sgt berbesar hati kalau ko dapat join jugak :D

    @nick irfan
    cari dulu bro.. nt jgn lupa tinggal url entri kat sini.

    ReplyDelete
  19. wow fyzal..menarik lah contest nih.nak join! nak join! nantikan yerrr... =) =) =)

    ReplyDelete
  20. @Zaara Sophea Hayat
    thanks kerana join..
    takpa cik zaara.. dunia blog ni kena slow2.. lama2 macam2 boleh belajar :)

    ReplyDelete
  21. @sophie
    bukan contest pun ni sophie.. just segmen untuk merapatkan ukhwah sahaja.. tp kalau ada bajet, mungkin segmen ni akan bertukar jadi contest :)

    ReplyDelete
  22. anda dpat award sila ambik di http://nickirfan.blogspot.com/2010/12/aku-jutawan-award-thanzk-atikadya.html

    ReplyDelete
  23. @nick irfan
    thanks bro.. akan aku rembat award tu secepat mungkin.

    ReplyDelete
  24. assalammualaikum tuan tanah!!! hehe~ saya dah join dan dah follow~ ni link saya~~

    http://gadisgula-gula.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    sekian..

    ReplyDelete
  25. ini dia entri yg kau tggu

    http://mia-erova.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  26. wah
    rasa2 nak join
    insyaallah
    bro tolong ingatkan den selalu yer
    takut terlupa

    P/S : Chak De! Malaysia....Amin!

    ReplyDelete
  27. @therosputih
    salam editor. thanks for joining :)

    @gadis gula-gula
    terima kasih banyak-banyak kerana menyertai :D

    @azmi
    orait bro..aku sudah usha entri ko. emosi sikit ek? hehehe.

    @hans
    jgn segan2 bro. jom join. orait2, aku akan ingatkan.

    ReplyDelete
  28. ambo dah join yeop

    http://pembawarotan.blogspot.com/2010/12/terpahit-dan-termanis.html

    ReplyDelete
  29. @imanshah
    terima kasih bro sebab join. dan terima kasih atas sokongan :)

    ReplyDelete
  30. wah menarik ni... saya akan cuba :)

    ReplyDelete
  31. @ain zulaikha
    join ye cik ain. jgn segan2 :D

    ReplyDelete
  32. okei awak.

    dah

    http://fantasyaxx.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  33. cool!cik shabah nak join ni oke ;)

    ReplyDelete
  34. dah join dah bro
    maaflah panjang
    aku menaip sepenuh jiwa tadi

    http://hanspunyablog.blogspot.com/2010/12/kontes-yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  35. Salam, Fyzal.

    Ini entri aku.

    Harap-harap menang. Aceewah...

    CerTot #3: Yang Termanis dan Terpahit.

    Kthnxbai. o_Ov

    ReplyDelete
  36. macam menarik je. hehehe. tapi ngah memikirkannya. aku ade kenangan pahit dan manis ke? macam semua biasa je. haha

    ReplyDelete
  37. SJ masuk http://shahjiehan.blogspot.com/2010/12/kenangan-manis-bulan-disember-2010.html

    ReplyDelete
  38. SJ blogger perak..bile nk buat gathering?

    ReplyDelete
  39. Fyzal, dla dah join..nt tengok yer..

    http://nasi-kerabu.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  40. incik Fyzal, she da join! ^_^

    http://oshesakura.blogspot.com/2010/12/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  41. encik fyzal ,
    hihihi , lame dah die tak update blog , tak pe , jap g update yer..
    huhu

    dgn tgn yang masik terketar ketar kerana teringtkan peristiwa pahit yg anis ceritakan dlm contest nie...
    dgn rasminya , anis join..
    huhuh

    http://amethyst89saphire.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  42. @anisa
    thanks for joining nis :)

    @cik shabah
    sila sila .. jgn malu-malu untuk join ye cik shabah

    @hans
    thanks bro kerana turut serta. kalau menaip sepenuh jiwa pasti entry yang memuaskan hati :)

    ReplyDelete
  43. @noname
    okeyh bro.. due date 15 jan. masih ada masa lagi.

    @shandye
    salam shandye. nice. thanks for joining bro.

    @pink lucia
    revise dulu kenangan-kenangan dulu. then tinggalkan url entri kat sini ye :)

    ReplyDelete
  44. @shahjiehan
    thanks SJ kerana menyertai kontes ini.

    orang Perak kite ye? ada juge terdetik nak gathering blogger Perak. tp ada sesape nk organize ke bro?

    @d_La
    Orait d_La. saya pasti tgk. thanks for joining.

    @o'she ashikin muzapa
    thanks for joining :)

    @anis izyan
    thanks for joining cik anis.

    p/s: sibuk kebelakangan ini.. hehehe.

    ReplyDelete
  45. tu la..kene buat organisasi dulu la~ heheheh

    ReplyDelete
  46. Tahniah atas sambutan yg sangat menggalakkan. Mantap r ko! Nanti aku join ya. Hehehe.

    ReplyDelete
  47. Terbaiklah ada orang sponsor. Hehehe. Aku nak gak join. Nantikan ya entri dari aku.

    ReplyDelete
  48. @shahjiehan
    takpe bro. kita boleh cuba nanti.

    @shahrul hafizi
    join bro jangan tak join. sangat dialu-alukan :)

    ReplyDelete
  49. fyzal!!! dah join!! =)

    http://sophiealyahya.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit-contest.html

    ReplyDelete
  50. Bro~.... gua dah join!!!! heheheh...
    sori sebab blog aku macam aku jugak... lama tak update.. biasa laa designer ni semua serabut2..
    bak kata orang, blog melambangkan pemiliknya..

    http://sharxaero.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  51. @sophie
    thanks sophie.. will update your name ASAP :)

    ReplyDelete
  52. segala pahit manis tu kita letak ketepi...
    mari mula perjalanan hidup baru...

    Facebook bakal ditutup kerana tekanan kerja

    ReplyDelete
  53. saya join
    http://nanamrul-contest.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  54. salam

    me join yer

    http://suzie284contest.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  55. aku join. walaupun hari last. lalala.

    http://pinkylucia.blogspot.com/2011/01/yang-termanis-dan-terpahit.html

    ReplyDelete
  56. bile keputusannye nii.

    ReplyDelete

Post Counts

Powered by Blogger.