Who's talking about being disconnected?

Ads

ads
Powered by Blogger.
LightBlog

Friday, 29 January 2016

"Dilahirkan" Sebagai Kucing
"Terperangkap" Dalam Badan Manusia

As-Salam para pembaca. Dalam dunia ini ada macam-macam berita dan cerita pelik. Kadang-kala kalau kita hendak fikir logik, macam tak logik, tapi Kuasa Tuhan, Dia boleh buat apa sahaja walaupun di luar batas pemikiran manusia yang terhad. 

Kali ini cerita di Oslo, Norway, seorang wanita yang dikenali sebagao Nano percaya dirinya bukanlah seorang manusia tetapi adalah seekor kucing - seekor kucing yang terperangkapa dalam tubuh badan manusia. 

Nano mempercayai sebegitu selepas memiliki kelebihan atau ciri-ciri yang dimiliki oleh kucing. Nano berusia 20 tahun yang berasal dari Oslo mengatakan dia mempunyai deria bau yang kuat dan berkemampuan melihat pada waktu malam untuk memburu tikus.
 

Dia juga mengatakan bahawa dia takut pada air dan anjing serta boleh berkomunikasi dengan kucing-kucing lain. 

Nano menganggap bahawa dia telah dilahirkan sebagai spesis yang salah. Dia beranggapan dia sepatutunya dilahirkan sebagai kucing dan bukannya manusia. Kini dia adalah seorang kucing yang terperangkap dalam badan manusia. 

Sama ada cerita Nano dari Oslo ini sesuatu yang benar atau tidak, saya tidak pasti. Kalau ada para pembaca yang mempunyai maklumat lanjut atau ada kawan-kawan yang menghadapi sindrom yang sama, anda boleh kongsi kisah anda atau kawan anda itu di ruangan komentar.

incoming search: berita aneh seluruh dunia, cerita pelik manusia, cat woman, cat woman of oslo, oslo's cat woman, wanita kucing, wanita kucing di oslo, wanita kucing norway

1 comment:

  1. Waduh-waduh gan kok bisa ini ya manusia memiliki jiwa kucing. Dan merasa kemampuannya bukan milik manusia. Ada-ada saja ini

    ReplyDelete

appreciating your feedback and response!

LightBlog