Widget Random Post No.

Keputusan Piala Dunia Russia 2018 Nigeria - Argentina

Salam Piala Dunia 2018. Terlalu sibuk sehingga tak berkesempatan berkongsi kemeriahan Piala Dunia Russia 2018. Pusingan kumpulan sudah semakin sampai ke penghujung. Keputusan perlawanan Piala Dunia peringkat kumpulan bagi kumpulan A, B dan C telah pun diketahui sepenuhnya.

Keputusan perlawanan Piala Dunia Russia 2018 Kumpulan C membabitkan Australi bertemu Peru berakhir dengan Australia tumpas kepada Peru dengan jaringan 0-2, manakala satu lagi perlawanan Kumpulan C menyaksikan keputusan terikat 0-0 antara Denmark dan France. Kami mengharapkan Denmark dapat mengatasi France dalam perlawanan terakhir peringkat kumpulan tetapi semuanya baik kerana Denmark telahpun melayakkan diri ke peringkat 16 terbaik.


Perlawanan terakhir peringkat kumpulan bagi Kumpulan D pula sedang berlangsung sekarang antara Nigeria-Argentina dan Iceland-Croatia. Keputusan perlawanan Nigeria-Argentina memperlihatkan Argentina sedang mendahului Nigeria dengan 1-0. Ini bermakna situasi sekarang memberi kelebihan kepada Argentina untuk layak ke peringkat 16 terbaik kerana Iceland masih 0-0 dengan Croatia.

Untuk Kumpulan D, kami mengharapkan Iceland yang kali pertama layak ke Piala Dunia akan mengiringi Croatia ke peringkat 16 terbaik sekaligus membuat lebih banyak kejutan pada Piala Dunia edisi Russia 2018 kali ini.

Untuk Malaysia, kita doakan satu hari nanti akan layak ke Piala Dunia tahun xxxx.


Keputusan Piala Dunia Russia 2018 Nigeria - Argentina Keputusan Piala Dunia Russia 2018 Nigeria - Argentina Reviewed by faizalnizam on June 27, 2018 Rating: 5

No comments:

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.