Widget Random Post No.

Clash of the Bloggers' Fantasy Team


Sepanjang 900 entri yang aku dah tulis, aku rasa cuma ada dalam 2 atau 3 entri sahaja entri contest. Benar, aku kurang minat sikit nak turut serta dalam contest terutamanya kalau contest yang memerlukan peserta tangkap gambar dan post di blog.

Tetapi contest anjuran brother Azri Johan yang satu ini, aku memang tak dapat menahan diri daripada menyertainya sebab contest ini adalah "Bola Sepak" di Fantasy Premier League. Memandangkan aku sudah terlepas minggu pertama sebab ada masalah nak register pasukan (dan menyesal tak register awal-awal), maka aku bermula dengan minggu kedua nanti.

Jadi nama pasukan aku adalah EF United dan favorite team aku tidak lain dan tidak bukan adalah Manchester United. Glory glory Man United!
Clash of the Bloggers' Fantasy Team Clash of the Bloggers' Fantasy Team Reviewed by faizalnizam on August 17, 2011 Rating: 5

7 comments:

  1. aku xmain fantasy2 ni...huhu

    ReplyDelete
  2. ::saiazuan::
    aku pun saja nk "give shot". lagipun hadiah contest tu menarik la pulak. saja seronok2.

    ReplyDelete
  3. ::azrijohan::
    no problem brother.

    ReplyDelete
  4. salam ramadha ke 17 dik..
    chaiyok2..
    mana tau rezeki kamu kan??

    ReplyDelete
  5. ::citarasa rinduan::
    okeyh kak. thanks :)

    ::hans::
    thanks bro.

    ReplyDelete

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.