Widget Random Post No.

Kalau Kalian Followers Baru Di Sini . . .

Salam sejahtera bloggers sekalian. Dalam 2 atau 3 hari ini aku dapat beberapa followers baru di blog kerdil aku ini. Jadi sekiranya kalian adalah followers baru di blog ini, The Blog by Fyzal, aku ucapkan selamat datang kepada kalian.

Di blog ini tiada apa-apa yang hebat. Sekadar sedikit perkongsian yang aku harap dapat memberi maklumat dan manfaat kepada para pembaca blog ini. Malah ada juga perkongsian yang sekadar hal-hal peribadi yang mungkin tiada memberi impak kepada sesiapa.
[tidak dapat fikirkan imej yang sesuai untuk entri ini]

Jadi jika kalian adalah followers baru di blog ini, aku ucapkan terima kasih kepada sudi singgah dan ikuit blog ini. Dan aku akan lebih menghargainya jika kalian dapat selalu datang ke sini, membaca, menulis komen, memberi pendapat dan berkongsi pandangan dengan pembaca dan blogger lain yang ada datang ke sini.

Kalau kalian followers baru di sini, berikan aku sedikit masa untuk menjengah blog-blog kalian, membaca entri-entri kalian sebelum aku memutuskan untuk menjadi follower kalian. Aku harap kita dapat membina hubungan yang baik dan harmoni sesama blogger kerana siapa tahu jika perpaduan dan kesatuan kita satu hari nanti boleh memberi impak positif yang besar kepada agama, negara dan bangsa.

Dan terima kasih juga kepada followers lama yang masih setia mengikut blog ini, membaca, memberi komen, memberi pendapat dan berkongsi pandangan. Terima kasih yang tidak terhingga.
Kalau Kalian Followers Baru Di Sini . . . Kalau Kalian Followers Baru Di Sini . . . Reviewed by faizalnizam on August 19, 2011 Rating: 5

9 comments:

  1. bkk2 profile
    list blog pnya byk
    xtaw nk plih yg mna satu =.=

    ReplyDelete
  2. I will always support your blog! =))

    ReplyDelete
  3. okelatuh dok ada 430 followers. hehehe...

    ReplyDelete
  4. saya suka abg dan blog abg
    abg macho macam ajib kl gangster

    kbai

    ReplyDelete
  5. ::nyamuk::
    banyak sangat pun susah jugak kan :)

    ::may maisarah::
    thanks friend.

    ::shandye::
    bolehlah. harap-harap followers semua selalu datang dan membaca.

    ::anisa::
    yela awak. hehehehe.
    awak kan nisajib.

    ReplyDelete
  6. pewittt bertambah kawan :)

    ReplyDelete
  7. Betul, Kak Azie pun baca dulu beberapa entri sebelum memutuskan untuk follow atau untuk dilistkan di link list.

    Sebab ada beberapa blog, macam tak sesuai dgn jiwa....:)

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan...sha follower baru disini...

    http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. naz :
    bolehlah sikit sikit. hahaha.

    kak azie :
    nak membaca blog ni kena suit dengan jiwa kan. sama je dengan konsep membaca buku.

    golden rose :
    selamat datang sha. have a good time here ok.

    ReplyDelete

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.