Widget Random Post No.

10 Anak Patung Yang Menakutkan | 10 Creepiest Dolls

Masa aku kecil seingat aku, aku mungkin pernah ada anak patung ultraman atau superman - tipikal - ya aku tahu - aku cuma anak kecil yang baru mahu kenal dunia waktu itu. Kalian tentu tahu anak patung bernama Chucky bukan?

Apa yang kalian akan tengok seterusnya ialah 10 anak patung yang menakutkan [10 creepiest dolls] yang pernah wujud atau tercipta dan aku peroleh gambar-gambar ini daripada satu laman blog yang dikenali sebagai oddee.com. Dan beberapa gambar di bawah diperoleh oleh oddee.com daripada beberapa laman lain dikreditkan di laman blog oddee.com.
1. Anak patung bertanduk.

2. "Toddlerpedes" rekaan seorang artis bernama Jon Beinart.

3. Michael Jackson yang menakutkan. 

4. Anak patung dengan mesin rekaan artis Olivier Pauwels. 

5. Patung dengan sindrom Pfeiffer.

6. Anak patung berkepala dua.

7. Anak patung ditampal dengan kertas.

8. Anak patung 3 wajah.

9. Scary Stoma doll, untuk tujuan latihan.

10.Anak patung bergigi.
10 Anak Patung Yang Menakutkan | 10 Creepiest Dolls 10 Anak Patung Yang Menakutkan | 10 Creepiest Dolls Reviewed by faizalnizam on September 02, 2011 Rating: 5

6 comments:

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.