Widget Random Post No.

Blog: "Bloggers" Diperlukan

Minggu pertama tahun baru 2012 hampir selesai. Dan kita bakal masuk minggu kedua. Oh ya, blogwalking adalah satu aktiviti yang tidak asing bagi blogger tidak kira samada kalian blogger baru atau sudah bertahun-tahun dalam arena blogging.

Tetapi bagaimana mahu blogwalking jika tiada satu senarai blog yang boleh dijengah? Oleh hal yang demikian aku mahu memulakan senarai baru blog-blog agar aku dapat blogwalking dengan lebih mudah. Maka aku perlukan blogger-blogger untuk mengisi blog list aku di Fyzal's Blogrolls.

Tidak perlu buat entri. Tidak perlu letak banner di blog kalian. Tidak perlu link kan entri ke blog. Tidak perlu dan tidak perlu. Apa yang kalian perlu lakukan adalah tinggal kan sahaja URL blog kalian di ruang komen entri ini. Dan aku akan letakkan di Fyzal's Blogroll, jadi aku boleh jenguk blog kalian pada masa akan datang.

Itu sahaja. Selamat meninggalkan links.
Blog: "Bloggers" Diperlukan Blog: "Bloggers" Diperlukan Reviewed by faizalnizam on January 07, 2012 Rating: 5

11 comments:

  1. Assalamualaikum bro...

    Aku baru bukak blog bro... Join sekali ekkk :D

    http://khairilmazri.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. haii..saya baru dalam dunia blog...sudi2 lar dtng

    shdorm.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  4. jom terjah =)
    inspirebunny.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jemput singgah selalu :
    amalinazainal.com

    ReplyDelete
  6. jemput ziarah
    http://secerah-nurrahman.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. hahaha saje nak letak...promote blog :P

    http://adclarke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hai fyzal.. thanks menjenguk..
    lenkali dtg lagi yeah..

    http://nurhafiz2009.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. oh.idea yg menarik. :) hehe.terima kasih. jemput dan silalah singgah ke blog saya. :)

    ReplyDelete
  10. wow..sngt menarik...bagus usaha anda ini,,,,suke sngt...:)

    ReplyDelete
  11. owner blog ni tak pernah jenguk blog saya.so,tanak join lah

    ReplyDelete

appreciating your feedback and response!

Post Counts

Powered by Blogger.